دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر نقش اصناف در ترویج استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: صنوف فعال در امر تبلیغ کالای ایرانی تجلیل می شوند.
کد خبر: ۵۸۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سوقندی روز سه شنبه با تاکید بر تاثیر ترویج مصرف کالای ایرانی در ارتقای کیفیت محصولات داخلی و رونق اقتصادی در جامعه گفت: استفاده از کالای ایرانی سبب رونق فعالیت های واحدهای تولیدی صنعتی و ایجاد اشتغال مولد در جامعه می شود.
وی به نقش اصناف در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: عرضه و تبلیغ کالای تولید داخلی توسط اصناف موجب ایجاد رغبت در مردم برای استفاده از کالای ایرانی شده و نقش مهمی در مقابله با کالاهای خارجی و نیز قاچاق کالا می شود.
وی بر لزوم فرهنگ سازی در جامعه برای استفاده از کالای ایرانی نیز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال اهداف بلندمدت و راهبردی دارند و شعار سال ١٣٩٧ ایشان پیامی خطاب به مردم بود که در تحقق شعار امسال نقش اساسی دارند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به تاثیر نقش رسانه ها و فعالان فضازی مجازی در معرفی کالای ایرانی و نیز حمایت از  کالا ایرانی  و تولیدکنندگان نیز اشاره کرد و خواستار تلاش بیش از پیش رسانه ها برای تبیین این شعار در جامعه و گسترش رغبت به مصرف کالاهای داخلی توسط مردم و خانواده ها شد.
وی گفت: در نظر است با هدف توسعه و ترویج مصرف کالای ایرانی، صنوفی که در این عرصه بیشتر فعالیت تبلیغی نمایند تجلیل و معرفی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار