کد خبر: ۵۸۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 22 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از میزان، چادر سرهنگ رضا موذن، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور گفت: بسیاری از هموطنان در هنگام سفر برای توقف‌های کمتر از دو روز در یک شهر یا جاده، از چادر‌های مسافرتی برای استراحت استفاده می‌کنند. اگر در نوروز در پارک‌های شهر‌های توریستی و مسافرپذیر تردد کنید، بدون شک چادر‌های مسافرتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنید.

وی با هشدار در مورد احتمال سرقت اموال مسافران در این چادرها اظهارکرد: معمولا ستاد‌های اسکان هر شهر برای افرادی که قصد دارند از چادر استفاده کنند، مکان‌هایی را مشخص می‌کند. این اماکن علاوه بر داشتن امکانات اولیه مانند سرویس بهداشتی، آب و نور کافی، دارای ایستگاه پلیس است. نیرو‌های پلیس در اماکنی که ستاد‌های اسکان مشخص کنند، مستقر می‌شوند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور ادامه داد: متاسفانه برخی هموطنان فکر می‌کنند اگر در جای خلوتی چادر بزنند، برای راحتی آن‌ها بهتر است در صورتی که همین موضوع باعث جلب توجه سارقان و سودجویان می‌شود.

سرهنگ موذن از هموطنان خواست به هیچ وجه در جاده‌ها چادر نزنند و در صورت مجبور شدن به شب مانی، از خودرو خارج نشوند. یا در صورت امکان خود را به نزدیک‌ترین شهر یا روستا برسانند.

وی تاکید کرد: افراد به هیچ وجه اموال با ارزش مانند طلا، جواهر، پول و ارز خود را در داخل چادر قرار ندهند. همچنین سایر وسایل مورد نیاز شب مانی یا تهیه غذا هم در اطراف چادر نباشد چرا که سارقان اقدام به سرقت این وسایل می‌کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشور افزود: در داخل چادر هم اگر در جایی غیر از ستاد اسکان، اقدام به برپایی چادر کرده اید، بهتر است یک نفر همیشه هوشیار باشد. در سال‌های گذشته پرونده‌هایی تشکیل شده که سارقان با بریدن قسمتی از چادر با چاقو، وارد شده و دست به سرقت زده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار