کد خبر: ۵۸۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جی پلاس، فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز گفت: متروی تهران و حومه سعی کرد تا با افزایش خدمات دهی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۶که همزمان با خریدهای نوروزی بود در جهت رفاه بیشتر شهروندان گام بردارد و اکنون نیز با توجه به آغاز سفرهای نوروزی سرویس دهی ویژه در خط فرودگاه امام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز ساعت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در خط فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۲۴ بامدادخواهد بود.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: از سه شنبه ۲۹اسفند ۱۳۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ که تعطیلات نوروزی محسوب می شود، آغاز حرکت قطارهای خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی متروی تهران در این مسیر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.
نوبخت خاطرنشان کرد: در خط یک متروی تهران و حومه، برابر جدول زمانبندی، سرویس دهی قطارها تا ساعت ۲۲:۳۰ است و مسافران خط فرودگاه امام خمینی (ره) می توانند از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ با مراجعه به ایستگاه های دروازه دولت یا شهر ری واقع در خط یک به خط فرودگاه امام خمینی (ره) عزیمت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار