سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: کتابچه"استان سمنان مقصدی تازه برای سفر" توسط این اداره کل و برای معرفی هر چه بیشتر استان سمنان منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» امروز و در گفت و گویی افزود: این کتابچه در تیراژ یک هزار نسخه منتشر شده و شامل اطلاعات جامعی از جاذبه‌های گردشگری استان و ... است.
وی گفت: در بخش نخست این کتاب پس از معرفی استان سمنان، جاذبه‌های گردشگری استان به ترتیب مسیر تهران – مشهد و از شهرستان گرمسار آغاز شده و با معرفی جاذبه‌های شهرستان میامی پایان می‌یابد.
جهانشاهی افزود: نزدیکترین محل اقامتی، نزدیکترین پمپ بنزین و گاز، شماره تماس، راه دسترسی، جاذبه‌ها و محل های تفریحی اطراف اثر تاریخی و صنایع دستی و سوغات از جمله اطلاعات جانبی است که در کنار معرفی هر جاذبه تاریخی در این کتاب آمده است.
وی با بیان اینکه در انتهای معرفی هر شهرستان، نقشه گردشگری نیز پیوست شده است، گفت: معرفی صنایع‌دستی استان، لیست واحدهای نمونه و دارای گواهی کیفیت صنایع‌دستی و مسیر و جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده از دیگر بخش‌های کتاب است.
وی افزود: معرفی اقامتگاه‌های بوم گردی، هتل‌ها، اقامتگاههای سنتی، مهمانپذیر و خانه مسافر، سفره خانه و واحدهای بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی از دیگر اطلاعات موجود در این کتاب است.
جهانشاهی گفت: تعدادی از تصاویر آثار تاریخی استان سمنان در دوه قاجار و آثار تاریخی شاخص استان، زینت بخش، صفحات پایانی این کتابچه است.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان افزود: برای معرفی استان سمنان در نوروز 97 ، حدود 70 هزار نسخه بروشور، پوستر و نقشه نیز منتشر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار