سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ربات تلگرامی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سمنان با عنوان "سمنان توریسم" راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 19 March 2018
 به گزارش  تابناک سمنان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» امروز و در گفت و گویی افزود: این ربات به آدرسSemnan_tourism_bot@ از هم اکنون در دسترس علاقمندان به آشنایی با جاذبه‌های گردشگری این استان قرار دارد.
وی گفت: در این ربات اطلاعات تمامی شهرستان‌های استان سمنان به تفکیک بارگذاری شده است و اطلاعات اماکن گردشگری، اماکن اقامتی، صنایع دستی و سوغات به همراه تصویر و ... در دسترس است.
جهانشاهی افزود: مختصات تمامی جاذبه‌ها نیز به تفکیک بر روی نقشه گوگل قرار داده شده و در دسترس است.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه یکی از بهترین راهها برای معرفی استان سمنان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی است، گفت: هم اکنون تمامی اخبار و اطلاعات در رابطه با میراث فرهنگی استان سمنان بر روی کانال این اداره کل به آدرس https://t.me/semnanmiras در دسترس است.
وی افزود: Mirassemnan_travel نیز آدرس ایسنتاگرام این اداره کل است و سایت اینترنتی اداره کل نیز به آدرس www.mirassemnan.ir   در دسترس است.
سامانه پیامکی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان به شماره 30006418 نیز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان گرامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار