نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:
به گزارش تابناک سمنان ،ابوالفضل حسن بیگی گفت:یکی از محورهایی که در آن نیازمند همراهی بیشتر مسئولان وزارت بهداشت و درمان هستیم مقوله کمبود پرستار به‌مثابه مهم‌ترین مشکل بیمارستان ولایت دامغان است که امیدواریم با جذب پرستار این مشکل اساسی حل شود.
کد خبر: ۵۸۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 16 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از ابوالفضل حسن بیگی ظهر جمعه در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان دامغان به میزبانی فرمانداری،  با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیازمند نگاه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، تأکید کرد: در این شهرستان ۲۹ طرح در دست اجرا است که تکمیل آن‌ها می‌تواند تحول عظیمی را در حوزه بهداشت و درمان شهرستان صورت دهد.
ابوالفضل حسن بیگی در ادامه گفت: سلامت در توسعه جامعه نقش مهم و اساسی دارد که باید به این حوزه توجه و عنایت خاص شود همچنین مجلس شورای اسلامی در کنار دولت برای تقویت حوزه سلامت کشور کمک کرده و می‌کوشد تا کمبودهای این حوزه را با اختصاص اعتبارات مناسب رفع کند.
نماینده مردم دامغان در مجلس در دیگر بخش سخنان خود و بابیان اینکه خدمات بیمارستان ولایت دامغان برای مردم می‌بایست تقویت شود، تأکید کرد:   مقام معظم رهبری همواره تأکیددارند که بیمار به‌جز بیماری خود نباید دغدغه دیگر داشته باشد، لیکن ما نیز باید بکوشیم با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم خدمات درخورشان مردم را ارائه دهیم.
وی افزود: بیمارستان ولایت دامغان را از برکات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۵ است که با کمک ۸.۵ میلیارد تومانی معظم له تکمیل شد و امروز نیازمند حمایت مسئولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار