روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان،همزمان با روز بزرگداشت شهدا، دکتر سید مسعود میررضایی نماینده وزیر و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان به اتفاق مدیر کل پست استان با حضور در منزل شهیدان محمد حسن فراتی و ابراهیم ربیعی به مقام شامخ آنان ادای احترام و از خانواده های آنان به پاس صبر واستقامت فراوان تجلیل بعمل آورد .
کد خبر: ۵۷۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 14 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ، دکتر میررضایی در مراسم قدردانی و تجلیل از شهدای اداره کل پست استان در شهرستانهای دامغان و شاهرود با اشاره به رشادتها و فداکاریهای این عزیران در پاسداری از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد : ما همواره مدیون خون این شهیدان هستیم و وظیفه خود می دانیم در جهت تسکین آلام خانواده های آنان هرآنچه در توان داریم به کار بسته و به مشکلات آنان در سرکشی های مکرر رسیدگی نماییم .
دکتر میررضایی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان هستیم، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می باشد و باید به فرهنگی در بین مسوولان تبدیل و نهادینه شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه خطاب به خانواده شهدا گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار