جمعی از کارمندان بانک صادرات استان یزد در اقدامی خیرخواهانه 48 میلیون تومان در قالب کارت هدیه به 480 یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند .
کد خبر: ۵۷۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 14 March 2018

«غلامرضا مشعل چی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به لزوم رسیدگی و کمک به ایتام و نیازمندان در آستانه سال جدید، گفت: جمعی از کارمندان بانک صادرات استان یزد در اقدامی خیرخواهانه 48 میلیون تومان در قالب کارت هدیه به 480 یتیم تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند . 

وي در ادامه با بیان این که بیش از پنج هزار نفر از ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین) از حمایت 26 هزار و 286 حامی نیکوکار در استان یزد بهره‌مند هستند، افزود: کمیته امداد با اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین زمینه مشارکت حامیان نیکوکار برای حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را به‌عنوان پدر معنوی آنان فراهم کرده است . 

معاون کمیته امداد استان ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با واریز حداقل 30 هزار تومان به ‌صورت ماهیانه به‌حساب ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم به تأمین معیشت، هزینه‌های تحصیلی و درمانی آنان کمک کنند . 

وی افزود: در 11 ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 759 میلیون تومان توسط نیکوکاران یزدی به ‌حساب ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم واریز شده است . 

مشعل‌چی با اشاره به امکان پرداخت غیرحضوری کمک‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین، یادآور شد: سامانه نیکوکاری 096887، بخش‌های نیکوکاری اپلیکیشن‌های تلفن همراه، کد ussd به شماره #035*8877*، ارسال پیامک بدون متن به 8877، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir و hamsofreh.ir و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی در نظر گرفته ‌شده است . 

گفتني است؛ مدیران ارشد بانک صادرات با حضور در جمع تعدادی از ایتام شهرستان یزد بخشی از هدایا را طی مراسم خاصی به آنان اهدا کردند و در ادامه با مراجعه به منازل تعدادی از نیازمندان ضمن مؤانست با فقرا، از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و تصمیمات مؤثری را برای رفع مشکلات اتخاذ کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار