سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اعلام كرد: تا پایان سال جاری عملیات اجرایی شش کیلومتر از طرح بهسازی محور هرات - هرابرجان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۷۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 14 March 2018

«سعید برازنده مقدم»گفت: اجرای طرح بهسازی محور هرات - هرابرجان از کیلومتر ۹۰۰+۲ به طول حدود ۱۲ کیلومتر که از اواخر تابستان گذشته شروع شده است، به دلیل برودت هوا حدود دو ماه از فصل زمستان تعطیل شد و هم‌اکنون با مناسب شدن وضعیت آب و هوایی، عملیات اجرایی این طرح فعال شده و تا پایان سال‌جاری، شش کیلومتر از آن به بهره برداری خواهد رسید . 

وي با اشاره به مشخصات فنی و ابعاد مختلف این طرح، تصریح کرد: در این طرح با توجه به نوع و شدت بالای خرابی‌ها، بهسازی اساسی روسازی محور با روش‌های جدید و کم هزینه‌تر مورد نظر بوده و بر این اساس و بعد از انجام مطالعات لازم، طرح روسازی شامل اجرای اساس بازیافتی و تثبیت شده با سیمان با هدف تامین سازه راه، اجرای یک لایه آسفالت حفاظتی چیپ سیل به جهت حفاظت از لایه اساس تثبیتی اجرا شده است . 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان تاکید کرد: برای لایه نهایی یک لایه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ با هدف ارتقاء کیفیت خدمات‌دهی روسازی، تعریف شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار