روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:تعداد مصدومين چهارشنبه آخرسال 96 نسبت به سال گذشته كاهش يافت، بيست نفر در چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند.
کد خبر: ۵۷۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 14 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام اين خبر اظهار داشت: تعداد مصدومان شب چهارشنبه آخر سال در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، مهدی‌شهر و دامغان به 20 نفر رسید.

دكتر مهدی شادنوش تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده از سوی نیروهای اورژانس و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان سمنان، تاکنون 20 نفر در شهرستان‌های مختلف این استان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند، مصدوم شدند و از این تعداد، 13 نفر مرد و هفت نفر دیگر زن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، هفت نفر در سمنان، 9 نفر در گرمسار، دو نفر در مهدی‌شهر و دو نفر در دامغان در شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شده‌اند.

دكترشادنوش بیان داشت: پنج نفر از مصدومان هم‌اکنون در بخش اورژانس بیمارستان کوثر سمنان بستری هستند تا بهبودی آن ها حاصل شود و مرخص شوند.

وی ادامه داد: بیشترین مصدومیت‌های شب چهارشنبه آخر سال در استان سمنان مربوط به جراحت دست بوده است و تعدادی نیز مصدومیت صورت و چشم داشتیم و اکثر مصدومان بر اثر انفجار ترقه و سیگارت به اورژانس یا مراکز درمانی این استان مراجعه کرده‌اند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار