مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت : 700 روستای فارس آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث ایستگاههای گازرسانی ، احداث شبکه توزیع و انتقال گاز است.
کد خبر: ۵۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 05 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:هوشنگ محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت : از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث ایستگاه های گازرسانی و احداث شبکه توزیع در این روستاها استقبال می کنیم .

وی ادامه داد : در طرح جدید گازرسانی به روستاها از خطوط انتقال استفاده نمی شود بلکه با احداث جایگاه های موسوم به جایگاههای مادر و دختر گاز CNG به وسیله خودروهای حمل گاز به ایستگاه های روستایی منتقل و در شبکه توزیع تخلیه می شود.

مدیر عامل گاز فارس گفت : استان فارس حدود پنج هزار روستا دارد که دو هزار و 491 روستای آن مشمول گاز رسانی است و از این تعداد 805 روستا گاز رسانی شده است .

محمدی ادامه داد : از مجموع یک هزار و 686 روستای با قیمانده 984 روستا حداکثر تا دوسال آینده گاز رسانی می شود و مابقی روستاها منتظر سرمایه گذاری بخش خصوصی است .

وی از مسوولان روستاها و شوراهای اسلامی این مناطق خواست تا با شرکت گاز استان فارس و پیمانکاران و سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری برای احداث جایگاه های گازرسانی دارند همکاری کنند.

محمدی گفت : گاز رسانی به شیوه احداث جایگاه هیچ تفاوتی با گاز رسانی به شیوه لوله گذاری ندارد و گاز مطمئن در اختیار روستاها قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار