کد خبر: ۵۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 05 July 2015
فرماندار اشتهارد گفت: مسیر ورودی این واحدها از 20 سال پیش به شهرداری واگذار شده است.
حسن مرغلو، عضو تعاونی کامیون داران شهرستان اشتهارد درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز،گفت: صبح امروز (14تیر)، شهرداری اشتهارد با همراهی تعدادی از ماموران نیروی انتظامی اقدام به مسدود کردن درب ورودی چندین واحد کارگاهی و شرکت تعاونی درکیلومتر یک جاده اشتهارد به سمت شهرک صنعتی نموده است.
وی افزود: ماموران شهرداری با لودر جلوی درب ورودی این کارگاه‌ها خاک ریخته‌اند و اجازه ورود خودرو به این واحدها را نمی‌دهند.
مرغلو خاطرنشان نشان کرد: اکثر این واحدها واحدهای صنعتی خرد هستند که از میان آنها می‌توان به کارخانه پنبه، ساخت ابرازآلات کشاورزی و اتحادیه کامیون داران شهرستان اشاره کرد.
وی ادامه داد: اگر ورودی اصلی این واحدها همچنان بسته بماند، ناچار به بازکردن درب دیگری از پشت محوطه هستیم که این کار علاوه بر هزینه بربودن، زمان برنیز هست.
ابوالفضل اینانلو، فرماندار اشتهارد نیز در ادامه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا البرز، گفت: خیابان جلوی این واحدهای کارگاهی از 20 سال پیش به شهرداری واگذار شده و طبق طرح هادی باید به فضای سبز تبدیل شود.
وی افزود: اکثر این واحدها دو ورودی دارند ولی اصرار می‌کنند که از ورودی که به سمت اتوبان است تردد داشته باشند.
فرماندار اشتهارد ابراز کرد: درحال رایزنی با شهرداری هستیم تا مشکل پیش آمده را حل کنیم و توافق نهایی بین صاحبان این واحدها و شهرداری حاصل شود.
علی موسوی زاده، شهردار اشتهارد نیز در این خصوص به ایسنا گفت: درب‌هایی که این واحدها به سمت خیابان بازکرده‌اند، غیرقانونی و غیرمجاز است؛چراکه خیابانی که این واحدها درآن تردد می‌کنند از سال‌ها پیش به شهرداری واگذار شده و باید به فضای سبز عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اکثر این واحدها صرفا چهاردیواری هستند و فعالیت تولیدی درآنها انجام نمی‌گیرد.
موسوی زاده با تکذیب تحصن کارکنان این واحدهای تولیدی گفت: هیچ تجمع اعتراض آمیزی درمحدوده این واحدها صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: اقدام شهرداری برای مسدود کردن درب‌های وردوی برخی از این واحدها اقدامی بازدارنده بوده که با هماهنگی با مقامات قضایی شهرستان صورت گرفته است.
این مسئول یادآورشد: شهرداری حاضر است بخشی از فضای خیابان را به این واحدها اختصاص دهد تا کارکنان و خودروها بتوانند از دربی که به اتوبان باز می‌شود، تردد کنند.
شهردار اشتهارد در پایان گفت: صاحبان این واحدها نیز باید با شهرداری همکاری کنند و برای بازکردن درب ورودی دیگر اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار