«مکسین واترز» نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا اعلام کرد دونالد ترامپ یک نژادپرست است.
کد خبر: ۵۷۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک : «مکسین واترز»، نماینده دموکرات حوزه انتخابیه کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی بار دیگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را «نژادپرست» توصیف کرد.

او در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی توضیح داد ترامپ یک نژادپرست است چون هوش  او را  (به عنوان یک رنگین پوست) زیر سوال برده است.

دونالد ترامپ در مراسم سالیانه «شام باشگاه گریدیرون» که رویدادی غیر جدی است با اعضای کابینه و رقبای خود شوخی کرد. او در بخشی از اظهاراتش گفت واترز باید هرچه سریعتر تست هوش دهد.

نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا که متوجه جنبه طنز این اظهارات نشده بود در این مصاحبه تلویزیونی گفت: همانطور که می دانید این رئیس جمهور (ترامپ) «احمق» و «نادان» نامیده می شود. حتی وزیر امور خارجه نیز به او صفت «کودن»  داده است. ترامپ در حال حاضر، هیچ اعتباری ندارد. به او هر صفتی داده شده است.

وی ادامه داد: من انتظار سخنان نژادپرستانه ترامپ را داشتم. او دقیقا کاری را که من انتظار داشتم انجام داد. به نظر من او اصلا  بامزه نیست.

این نماینده سیاهپوست ماه گذشته پس از انتشار اظهارات نژادپرستانه ترامپ در خصوص کشورهای آفریقایی، خواستار استیضاح ترامپ شد. واترز همچنین از اظهارات ترامپ درباره زنان و بی توجهی وی به انتشار اظهارنامه مالیاتی انتقاد کرده است.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار