مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،منصوری از تدوین برنامه‌ریزی سند راهبردی استانی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام بر اساس مطالعات آمایشی و نیازسنجی بازار کار استان ها و شهرستان‌های تابعه صورت خواهد گرفت که در همین راستا طی پنج سال آتی می‌توان در استان سمنان امیدوار به بازار کار مطلوب باشیم.
کد خبر: ۵۷۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 05 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مدیرکل فنی و حرفه ای استان سمنان فاطمه منصوری ظهر امروز دوشنبه در مراسم به‌روزرسانی کارگاه آموزشی اتومکانیک اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان سمنان بابیان اینکه تربیت نیروی متخصص از جمله ضروریات کشور محسوب می‌شود و در آمار استخدامی‌ها نیز مشاهده می‌شود که افراد ماهر سریع‌تر از سایر افراد جذب بازار کار می شوند لذا در همین راستا با مهارت‌آموزی نسل جدید ضمن افزایش آمار اشتغال برای تحقق شعار سال نیز اثربخش است.
وی افزود:کارگاه آموزشی ویژه متخصصان در فنی حرفه‌ای سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: در سمنان، دامغان، شاهرود دو کارگاه و در میامی، گرمسار، مهدی‌شهر و بیارجمند یک کارگاه تخصصی فعالیت خواهد داشت.
مدیر کل فنی و حرفه ای استان سمنان در راستای تربیت نیروی متخصص و ماهر نیازمند تجهیزات به‌روز هستیم، افزود: تجهیز و به‌روزرسانی تمام کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار دارد و معتقدیم سیستم های قدیمی دیگر پاسخگوی نیازها نیست و در این راستا باید همگام با تکنولوژی گام برداشت.
منصوری بابیان اینکه تعدادی خودرو از محل املاک تملیکی استان هرمزگان خریداری و به استان‌های مختلف کشور ارسال‌شده است، ابراز داشت: سهم سمنان از این خودروها ۱۰ عدد به ارزش ۴۲ میلیارد ریال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار