در مسابقات فوتبال دسته اول کشور رقم خورد؛
تیم فوتبال جوانان صبای قم با گلی دیرهنگام به مرحله دوم مسابقات فوتبال دسته اول جوانان کشور صعود کرد.
کد خبر: ۵۷۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 04 March 2018

به گزارش تابناک قم، هفته پایانی از دور گروهی نخست مسابقات فوتبال دسته اول رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور روز شنبه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم صبای قم توانست میهمان خود دخانیات گیلان را شکست داده و به مرحله دوم صعود کند.

تیم‌های صبای قم و دخانیات گیلان عصر روز شنبه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم صبای قم موفق شد ۲ بر یک حریف گیلانی خود را شکست دهد و به لطف این برد جواز صعود به مرحله دوم را از آن خود کند.

شاگردان داوود عاصم آبادی در تیم صبای قم برای صعود نیاز مبرمی به پیروزی داشتند و در شرایطی که بازی تا آخرین ثانیه‌ها با تساوی پیش می‌رفت و این نتیجه به معنای پایان کار صبا در مرحله گروهی با حذف بود صبا موفق شد در دقیقه پنجم وقت تلف شده به گل برسد و صعودی دراماتیک و شیرین را تجربه کند.

مهدی لطفی در این بازی برای صبا گل نخست را وارد دروازه دخانیات کرد و در شرایطی که جریان بازی در ثانیه‌های پایانی ناامید کننده پیش می‌رفت حسن محمدی با گل خود پیام آور شادی و صعود برای جوانان صبا شد تا این تیم به جمع ۸ تیم برتر مسابقات دسته اول جوانان کشور صعود کند.

بدین ترتیب صبا همانند سال گذشته به مرحله دوم رسیده است و در مرحله دوم بر اساس قرعه کشی، ۸ تیم در قالب ۲ گروه ۴ تیمی قرار می‌گیرند و به صورت متمرکز در یک شهر مسابقه خواهند داد و ۲ تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی دسته اول جوانان می‌شوند تا در نهایت ۲ تیم به لیگ برتر جوانان صعود کنند.

صبای قم سال گذشته حتی از مرحله دوم نیز به سلامت عبور کرد اما در مرحله سوم و نهایی و در یک قدمی صعود به لیگ برتر از رسیدن به هدف خود باز ماند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار