مسوول امور بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم
مسوول امور بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي ويژه كودكان زير مجموعه بهزيستي در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم،سیده‌لیلا عنبری اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان با حضور 600 شرکت کننده در روز پنجشنبه دهم اسفند ماه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی از ساعت 10 صبح در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جمع ورزشکاران و میهمانان دعوت شده به این جشنواره فرهنگی ورزشی، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، دکتر ظهیری مشاور امور بانوان استانداری قم، مشاورین استاندار، مدیر کل بهزیستی قم، معاونت امور اجتماعی بهزیستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین استاندار نیز حضور می‌یابند.

مسوول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این جشنواره به مناسبت در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه کودکان زیر مجموعه بهزیستی است و در کنار این عزیزان از کودکان مهد کودک‌ها و مدارس استثنایی آموزش و پرورش دعوت به عمل آمده و این عزیزان در طول برگزاری جشنواره شاهد برنامه‌های شاد و متنوع خواهند بود.

وی ابراز کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری این جشنواره شامل سخنرانی مسوولان، اجرای حرکات و برنامه‌های نمایشی توسط استعدادها و نخبه‌های دو رشته ووشو و ژیمناستیک است و گروهی از نوجوانان قاری قرآن به اجرای تواشیح و برنامه‌های متنوع قرآنی خواهند پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار