روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،در اجلاسیه استانی نماز، از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در عرصه فرهنگ نورانی نماز، تقدیر ويژه به عمل آمد.
کد خبر: ۵۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 28 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ؛
تقدیر ویژه از شرکت توزیع برق استان سمنان در عرصه فرهنگ نورانی نماز
گفتنی است : اجلاس استانی نماز و تجلیل از فعالان و خادمان این عرصه نورانی که با حضور نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مدير مرکز خدمات حوزه هاي علميه و دبير مجمع علما، مشاور استاندار و مدير ستاد اقامه نماز استان، مديـران کـل و دبيران ستاد اقامه نماز ادارات و در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه هاي عمومي برگزار شد، از شرکت توزيع برق استان به عنوان "دستگاه برتر در زمینه اعتلای فرهنگ نماز" تقدیر شد .
یادآور می شود : در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان از ۷۰ دستگاه اجرائی بر اساس برنامه نظام جامع ارزیابی سال ۹۵ و تحقق برنامه هاي مورد توافق دستگاه ها که در پنج گروه صورت گرفته ، شرکت توزيع برق استان سمنان در گروه عمراني، توليدي و اقتصادي به اين موفقيت ارزشمند نايل گرديده است .
در بخشی از لوح تقدیر حضرت آیت ا... سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه سمنان و دکتر سيدشهاب الدين چاوشي استاندار سمنان خطاب به مهندس سيدمحمد موسوي زاده ، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت توزيع برق استان آمده است : " از این که با اهتمام جناب عالی ، اعضای شورای اقامه نماز ، ائمه جماعت و همکاری و همراهی و استقبال کارکنان، موفقیت قابل ملاحظه اي در اعتلاي فرهنگ نماز نصيب آن سازمان گرديده و به کسب ۹۹ درصد از امتيازات مربوطه در ارزيابي سال ۱۳۹۵نائل آمده ايد ، موجب خرسندي است. با اميد آن که اين خدمت موجب مرضي خداوند قرار گيرد، از اهتمام و تلاش جناب عالي و همکاران در عطر آگين نمودن فضاي سازماني به عطر نماز قدرداني نموده ، ابلاغ مراتب تشكر به همه موثرين، علاقمندان و ارادتمندان خدمت به نماز در آن سازمان موجب امتنان خواهد بود."
همچنین در این مراسم از ابوالفضل همتی دبیر ستاد اقامه نماز و حجت الاسلام رضا طاهریان امام جماعت شرکت به عنوان نمونه تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار