کد خبر: ۵۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 04 July 2015
معاون مشارکت‌ها،اشتغال و موسسات غیردولتی بهزیستی استان البرز: گفت: در رابطه با اشتغال معلولین متاسفانه از طرف ارگان‌ها کوتاهی می‌شود.
علی کشاورز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، گفت: بهزیستی استان البرز در سال گذشته حدودا برای هزارو 439 نفر از معلولان استان اشتغال ایجاد کرده است که بعضی از افراد از طریق تسهیلات قرض الحسنه، کارگاه‌های حمایتی و بخشی دیگر از طریق مراقبت‌های خانگی مشغول به کار شدندکه 453 نفر در استان البرز از طریق پرداخت تسهیلات کسب و کار و اشتغال خانگی به فعالیت پرداخته‌اند.
وی با اشاره به قانون سه درصد استخدام معلولان افزود: به موجب  این قانون هر موسسه موظف است سه درصد از سهمیه استخدامی خود را به معلولین اختصاص دهد اما متاسفانه ما یک جمعیت 463 نفری از معلولین در البرز داریم که می‌توانستند از این سهمیه استفاده کنند اما در سال گذشته تنها سه نفر از این افراد جذب ادارات شدند.
کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: این ادارات مبادرت به اجرای قانون سه نمی‌کنند و تنها به این دلیل که اینها معلول هستند در حالی که میزان توانمندی‌ این افراد برابر با همان شرایطی است که در روزنامه‌ها برای استخدام  اعلام کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار