مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) کرمانشاه از برگزاری مراسم خیریه "بوی عیدی" در روز جمعه (یازدهم اسفند) خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 27 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش پرور اظهار کرد: این مراسم ساعت 15 روز جمعه (یازدهم اسفند) در محل تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر با حضور جمعی از خیرین برگزار می‌شود و ورود به این مراسم برای عموم آزاد است.

دانش پرور تصریح کرد: برنامه‌های خاصی برای این مراسم از جمله اجرای تئاتر طنز اجتماعی و پخش مستند " کرمانشاه هشت ریشتر" که توسط یک تیم حرفه‌ای در خصوص معضلات اجتماعی کرمانشاه ساخته شده، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی نیز جمع آوری می‌شود. همچنین مردم می‌توانند کمک های نقدی خود را جدای از این مراسم برای تهیه اقلام شب عید خانواده‌های تحت پوشش به شماره کارت 6104337905324602 به نام جمعیت امام علی (ع) واریز کنند.

دانش پرور تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این مراسم خرج تهیه بسته‌های غذایی عید نوروز و نیز تهیه پوشاک برای کودکان خانواده‌های تحت پوشش می‌شود.

وی افزود: بسته غذایی توزیع شده شامل اقلام خوراکی ویژه نوروز از جمله آجیل و میوه، به همراه سایر اقلام خوراکی ضروری مانند برنج و گوشت و روغن خواهد بود.

دانش پرور با اشاره به شناسایی 700 خانواده محروم در مناطق زلزله زده، گفت: امسال از محل کمک های جمع‌آوری شده 700 بسته غذایی در مناطق زلزله زده توزیع شده و بیش از 200 بسته نیز به خانواده‌های ثابت تحت پوشش داده می‌شود .

وی افزود: امسال نیز مانند هرسال مراسم تحویل سال در کنار خانواده‌های تحت پوشش برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار