مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد ؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت : بازرسان و ناظران این اداره کل در جریان بازرسی از واحد های تولید فراورده های مشمول استادارد اجباری، 2 نوع واحد تولیدی بتن آماده را به دلیل نقض قوانین استاندارد در شهر ایلام پلمپ کردند.
کد خبر: ۵۷۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 26 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی  اظهار کرد: این 2 واحد تولیدی بتن آماده در شهرستان ایلام به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت استانداردها پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.


وی افزود: استاندارد سازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی ضروری بوده و باید در زمینه معرفی واحدهای تولید بتن آماده غیر استاندارد در سطح استان اقدامات لازم انجام گیرد.


مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: شاخص کیفیت ساختمان‌ها را می ‌توان بر حسب نوع سازه و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در آن‌ها مورد ارزیابی قرار داد و این مهمترین عامل مقاومت و ایستایی ساختمان‌ها در مقابل عوامل خارجی و تهدیداتی مانند زلزله است.


همتی، هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان برشمرد و گفت: اداره‌ کل استاندارد استان ایلام با جدیت و بدون کمترین اغماض، با متخلفان و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار