مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از راه‌اندازی سامانه یکپارچه مالیاتی در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا امیدی اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی استان ایلام برنامه مدونی را برای ارائه مطلوب به مودیان مالیاتی تدوین کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: اجرای طرح جامع مالیاتی به عنوان اولویت اول این اداره کل در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه یکپارچه مالیاتی در راستای تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌های مودیان مالیاتی و اجرای عدالت اقتصادی از دیگر برنامه‌های مهم این دستگاه بوده است.

این مسؤول اضافه کرد: افزایش درآمدهای مالیاتی با تاکید بر شناسایی درآمدهای راقعی و ساماندهی معافیت‌های مالیاتی، توسعه و گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعات ارباب رجوع و تسهیل در امور مودیان مالیاتی از امورات مهم این دستگاه است.

امیدی تصریح کرد: ارائه خدمات الکترونیکی شامل ارسال بر خط اظهارنامه الکترونیکی، صدور بر خط قبض الکترونیکی و پردات آن، ارسال بر خط لیست حقوق و دستمزد، ارسال بر خط صورت معاملات فصلی، مشاهده بر خ خلاصه پرونده مودی و ... است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت:  تلاش در جهت فرهنگ‌سازی مالیاتی با استفاده از ارتباط با رسانه‌های جمعی ، ارتباط و مکاتبه با ادارات و دستگاه‌های اجرایی و تشکیل جلسه با صنوف مختلف از دیگر اقدامات این اداره کل در استان ایلام محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار