سرمربی پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید همه چیز برای قهرمانی به منچسترسیتی منتهی می‌شود. او همچنین به جو ساکت ورزشگاه اولدترافورد هم انتقاد داشت.
کد خبر: ۵۶۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 04 February 2018

به گزارش تابناک : منچستریونایتد دیشب (شنبه) موفق شد در خانه با دو گل هادرزفیلد را شکست دهد تا انتقام شکست دور رفت را از این تیم بگیرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ بعد از پایان بازی به انتقاد از جو ساکت ورزشگاه اولدترافورد پرداخت و گفت‌: سال‌ها پیش که من سرمربی چلسی بودم، ورزشگاه پورثموث بازی می‌کردیم به خوبی جو آن ورزشگاه را به یاد دارم. اولدترافورد ورزشگاه بزرگ و زیبایی است ولی ساکت به نظر می‌رسد.

او در ادامه‌ درباره اختلاف تیمش با منچسترسیتی، گفت‌: قهرمانی  برای منچسترسیتی است و همه چیز به این تیم بستگی دارد. آن‌ها در این فصل فقط ۹ یا ۱۰ امتیاز فکر می‌کنم که از دست داده‌اند و خیلی سخت است که تصور کنید در بازی‌های باقی‌ مانده تا پایان فصل همین تعداد امتیاز را از دست بدهند ولی همان طور که بارها گفته‌ام و تاکید کرده‌ام ما نسبت به سال گذشته تیم بهتری شده‌ایم و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و هم‌چنین برد بیش‌تری را به دست آورده‌ایم. گل‌های بیش‌تری را به ثمر رسانده‌ایم و کمتر نسبت به سال گذشته گل خورده‌ایم. هم جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی نسبت به سال گذشته بهتر شده است و همین که امتیاز بیش‌تری را به دست آورده‌ایم. امیدوارم که سال آینده حتی بهتر از این هم شود و ما بتوانیم نتیجه‌ بهتری را کسب کنیم.

او همچنین درباره نیمکت نشینی پل پوگبا گفت: نیمکت نشینی برای پوگبا آخر دنیا نیست و او در بازیهای بعدی می تواند برای تیم به میدان برود. در این دیدار ترجیح دادیم تا از اسکات مک تامینای بهره ببریم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود یک‌شنبه ۲۲ بهمن باید به مصاف نیوکاسل برود.

 

 

 

منبع : دیلی میل 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار