امروز با حضور معاونان استاندار در شهرستان‌های مهران و آبدانان بیش از 30 طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 03 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، امروز شنبه 14 بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر «محمد نوذری» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به مهران سفر کرد و قرار است ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران، پروژه پایانه مسافری شهدای شهرداری مهران با اعتبار 22 میلیارد ریال و طرح جنگل کاری آب‌زیادی را افتتاح و همچنین کلنگ‌زنی پارک محله‌ای را با اعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون ریال انجام دهد.

ایوب درویشی، معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز امروز به شهرستان آبدانان سفر خواهد کرد.

در شهرستان آبدانان 28 پروژه در بخش‌های زیرساختی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که در مجموع برای این تعداد طرح 13 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

در این شهرستان همچنین تعداد 17 طرح در حوزه اشتغالزایی با اعتبار 2 میلیارد تومان توسط معاون اقتصادی استانداری ایلام امروز افتتاح خواهند شد.

پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اظهار کرد: در این دهه در مجموع ۳۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 450 میلیارد ریال در استان ایلام افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد .

کرمی یادآور شد: از مجموع ۳۶۱ پروژه، ۳۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 450 میلیارد ریال توسط مسئولان استانی و شهرستانی و ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر 9000 میلیارد ریال در سفر مسئولان ارشد کشور به استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد.

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار