خطیب نمازجمعه یزد بر در صحنه بودن مردم و توجه به اصل ولایت برای در امان بودن از صدمه‌های دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 03 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در خطبه هاي نمازجمعه با گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: امام يک حکومت شرعي و الهي را تبيين کرد و با اين حرکت الهي انقلابي در درون انسان ها به وجود آمد.
آیت الله ناصری با گرامي داشت ايام فاطميه به گوشه هايي از زندگاني حضرت زهرا (س) اشاره و از مقام والا و باعظمت دخت نبي گرامي اسلام سخناني بيان کرد.
وی با تبريک ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي به اهداف انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: حرکتي که امام شروع کرد يک حرکت جديد انقلابي بود نه کودتا و جنبش. هدف از اين حرکت انقلاب اسلامي بود نه انقلاب ايران.
نماينده ولي فقيه در استان گفت: امام يک حکومت شرعي و الهي را تبيين کرد و با اين حرکت الهي انقلابي در درون انسان ها به وجود آورد.
خطيب نماز جمعه يزد با اشاره به رهبري ارزشمند امام در تشکيل انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: امام پرده ها را برداشت و مردم را بيدار و عقل ها را رشد داد.
آيت الله ناصري با اشاره به نزديک شدن به چهل سالگي انقلاب افزود: بايد تامل و تدبر کنيم که با چهل سالگي انقلاب که قرار بود خيلي از چيزها متحول مي شد پيشرفت ها و عقب ماندگي هاي ما کجاست؟
امام جمعه يزد گفت: آيا توانستيم در اين مدت عزت اسلام را در همه دنيا گسترش دهيم و آيا سيستم آموزشي ما در اين چهل سال جواب داده يا نه, اينها سوال هايي است که بايد آسيب شناسي کنيم و مسئولان کشور بايد براي اين تحول انقلابي فکر کنند.
نماينده ولي فقيه در استان افزود: مسئوليت ها بايد به افراد دلسوز و فکور و نوآور سپرده شود تا اقتصادمقاومتي اجراء شود.
خطيب نمازجمعه يزد بر در صحنه بودن مردم و توجه به اصل ولايت براي در امان بودن از صدمه هاي دشمن تاکيد کرد و افزود: همه ما بايد انقلاب را ياري کنيم و با بهره گيري از اهداف امام حسين(ع) و ايده ها امام خميني توطئه هاي دشمن را خنثي کنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار