جلسه مشترک کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی با حضور اعضای کارگروه استانهای آذربایجان شرقی و غربی در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 29 January 2018

 به گزارش تابناک تبریز، ابوالفضل روح اللهی مدیر منطقه در آغاز جلسه مشترک کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی ضمن تبریک میلاد خجسسته حضرت زینب کبری(س) و تشکر از حضور اعضای کارگروه ارومیه گزارشی از حوزه عملیاتی منطقه آذربایجان شرقی و اقدامات و مصوبات جلسات پیشین کارگروه استان ارائه نمود.


مدیرمنطقه آذربایجان شرقی درادامه ضمن تأکید بر تعامل سازمانها و نهادی های ذیربط درراستای کنترل و پیشگیری از قاچاق فراورده های نفتی و عرضه خارج شبکه سوخت گفت: هرچند در آذربایجان شرقی قاچاق سوخت به صورت جدی و چشمگیر وجود ندارد ولی بخاطر هم مرز بودن با استان آذربایجان غربی و تفاوت قیمت سوخت در دوسوی مرز، داشتن حساسیت به این موضوع جهت انجام پیشگیری های لازم ضروری می باشد.
ابوالفضل روح اللهی همچنین با اشاره به اقدامات مهم و اثر بخش در خصوص پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی گفت: اجرای گشت های مشترک هفتگی و بازدید از مصرف کنندگان سوخت، پیگیری اتصال سیستم مصرف کنندگان نفتگاز به گاز طبیعی و برنامه ریزی جهت اجرای عملیاتی طرح بارنامه برخط نفتکشها و طرح توزیع الکترونیکی فرآورده از طریق زیر ساخت بانکی از جمله اقداماتی است که در تعامل با سازمانها و نهادی مرتبط در حال پیگیری و اجرا می باشد.


درادامه جلسه اعضای کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی ارومیه نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد این کارگروه را در حوزه عملیاتی خود ارائه نمود.


درخاتمه هریک از اعضای کارگروه نکته نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشته و در خصوص موارد مطروحه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


مدیر منطقه آذربایجان شرقی در جمعبندی جلسه مذکور با تآکید بر اهیمت نشست های مشترک در راستای بهره مندی از تجارب نیز راهکارهای پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی از تلاشهای های کلیه عوامل سازمانهای عمل کننده در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز تشکر و قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :