نایب رئیس هیئت هاکی خراسان‌رضوی گفت: همکاری آموزش و پرورش با هیئت، مستلزم ارائه مجوز است، در حال حاضر هیئت هاکی خراسان‌رضوی چندین نامه به آموزش و پرورش فرستاده اما هنوز مجوزی برای این هیئت صادر نشده است.
کد خبر: ۵۵۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 27 January 2018

به گزارش تابناک : مریم کدخدایی اظهار داشت: هیئت هاکی خراسان‌رضوی در حال حاضر پس از درگذشت مرحوم کاظم حجازی، رئیس هیئت هاکی استان، به‌دنبال گزینش رئیس هیئت جدید است، همچنین این هیئت در حال حاضر میزبان مسابقات بزرگ تیم‌ملی هاکی در بخش آقایان بوده و امید به کسب مقام‌های آقایان را در این استان دارد.

نایب رئیس هیئت هاکی خراسان‌رضوی گفت: هیئت در بحث مرتبط با استعدادیابی سربلند بوده و فعالیت‌های بسیاری را در دو بخش بانوان و آقایان انجام داده است، به‌عنوان مثال در هر استعدادیابی‌ در روزهای جمعه، حدود 40 نفر از بانوان و 90 نفر از آقایان مستعد ورزش هاکی شناخته شده و این ورزش را ادامه می‌دهند.

کدخدایی خاطرنشان کرد: همکاری آموزش و پرورش با هیئت، مستلزم ارائه مجوز است که در حال حاضر هیئت هاکی خراسان‌رضوی چندین نامه به اداره‌کل آموزش و پرورش فرستاده اما هنوز مجوزی برای این هیئت صادر نشده است، بنابراین این هیئت با واسطه‌ها کار را پیش می‌برد و در انتظار اخذ مجوز است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها اداره‌کل ورزش و جوانان از هیئت بانوان هاکی خراسان‌رضوی حمایت کرده و هیچ اسپانسری در بخش بانوان وجود ندارد، همچنین از سوی فدراسیون هاکی نیز، به‌دلیل بودجه اندک حمایت کمی صورت می‌گیرد، هیئت از سالن اختصاصی برخوردار نبوده و برنامه‌های خود را با سختی به مرحله انجام می‌رساند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار