استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نیازمند نگاه جدی مدیران است لذا از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا نهایت همکاری را برای تحقق این پروژه بزرگ صورت دهند.
کد خبر: ۵۵۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 27 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی ظهر شنبه در شورای اداری گرمسار در حاشیه سفر یک‌روزه خود به این شهرستان، ضمن بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نیازمند نگاه جدی مدیران است چراکه منشا تحول اقتصادی در استان محسوب می‌شود، تأکید کرد: همه مدیران باید در اجرای این طرح همراهی داشته باشند.

گرمسار شورای اداری - کراپ‌شده

وی افزود: نهادهای اداری گرمسار نیز برای راه‌اندازی منطقه ویژه گرمسار مسئولیت ویژه‌ای دارند و باید همه برای نیل به این هدف بسیج شویم چراکه این طرح می‌تواند توسعه و اشتغال‌زایی ویژه‌ای را به گرمسار و استان سمنان هدیه کند.

استاندار سمنان، اقدام و عمل انقلابی را فاکتورهای ویژه در تحقق شعار سال دانست و گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی همچنان پویا و شاداب بماند باید به ارزش‌هایی که در سال ۵۷ برای تحقق آنان قیام کردیم رجوع کرده و بدانیم که امروز دیگر نوبت آزمون‌وخطا نیست و زمان انجام کار، آن‌هم به‌صورت درست و کامل است.

چاووشی همچنین خواستار جذب مشارکت‌های مردمی در استان سمنان شد و بیان کرد: همه ما و در هر سطح از مسئولیتی که هستیم باید به‌ضرورت ها و محدودیت‌های کشور توجه داشته باشیم و بر این باور باشیم که هر جا کار به مردم سپرده شد، با پاسخ شایسته و مناسبی نیز مواجه شدیم.

وی افزود: همسویی و همراهی مدیران در همه حال موردتوجه  و لازم است تا با همدلی و تعاون نسبت به رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.  

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار