فرمانده سپاه ناحیه میامی:
فرمانده سپاه ناحیه میامی از برگزاری ۹۷ویژه‌برنامه دهه فجر خبر داد و گفت: غبار روبی گلزار شهدا، جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و محفل انس با قرآن در زمره این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۵۵۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 27 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر میامی، بابیان اینکه ۹۷ ویژه‌برنامه با شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی هم‌زمان با سراسر کشور در میامی برگزار خواهد شد، تأکید کرد: غبار وبی گلزار شهدا و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی آغازگر این مراسم در صبح دوازدهم بهمن‌ماه خواهد بود.

غلامرضا فلاحتی سپاه ناحیه میامی - کراپ‌شده

وی افزود: تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج میامی میزبان برنامه‌های دهه فجر هستند و به‌تناسب نام‌گذاری که روزهای این دهه از سوی ستاد دهه فجر کشور شده، میزبان مراسم خاص با سرفصل‌هایی متنوع خواهد بود.

زنگ انقلاب در میامی به صدا در می‌آید

فرمانده سپاه ناحیه میامی درباره مهم‌ترین برنامه‌های قابل‌اجرا در ایام‌الله دهه فجر این شهرستان، گفت: اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، اجرای جشن‌های انقلاب و رژه موتوری، غبارروبی گلزار شهدا، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، محافل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، میقات صالحین، نورافشانی در زمره برنامه‌های این ایام هستند.

فلاحتی افزود: بسیجیان میامی همچنین دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، حضور پرشور گروه‌های طلایه داران، یادآوران و یاوران امربه‌معروف در راهپیمایی را نیز طی ایام‌الله دهه فجر در دستور کار خواهند داشت.

وی بیان کرد: با توجه به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه نیز برگزاری مراسم سوگواری و همایش عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی فاطمی از مهم‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت و بسیج میامی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: امروز وحدت کلمه و پرهیز از تفرقه و همدلی و یکپارچگی مسئولان و مردم بسیار مهم بوده و توجه به حل مشکلات معیشتی مردم و کمک به ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، کار جهادی و تفکر انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که دشمنان را دررسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار