فرماندار دامغان:
فرماندار دامغان از افتتاح ۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی، استانی و ... تأمین هزینه شده است.
کد خبر: ۵۵۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 27 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اصغر مجد صبح شنبه در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر دامغان به میزبانی فرمانداری، ضمن اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دهه فجر سال جاری، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی است، تأکید کرد: دهه فجر فرصتی است که بتوانیم خدمات ارائه‌شده به مردم را گزارش کنیم و دستگاه‌های اجرایی باید بااطلاع رسانی از فعالیت‌ها و اقدامات اقدام کنند و در این راستا و باهدف خدمت‌رسانی به مردم ۵۸پروژه بااعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

علی اصغر مجد فرماندار دامغان

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در دامغان از سوی ۱۹ کمیته فرعی این ستاد اجرا می‌شود و باید همه دستگاه‌های اجرایی در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ایام مشارکت کنند.

رئیس ستاد دهه فجر دامغان بابیان اینکه برنامه‌های این ایام باید مردمی و مسجد محور باشند، ابراز کرد: یکی از برنامه‌های امسال دهه فجر در شهرستان اجرای ۱۰ برنامه در ۱۰ مسجد سطح شهر بوده که با محوریت مردمی و اجرای برنامه‌های متنوع به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مجد با تاکید بر اینکه همه ما به این نظام و انقلاب بدهکار هستیم، افزود: باید دِین خود را به‌خوبی ادا کنیم لیکن برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف دامغان در زمره برنامه های محوری ایام دهه فجر خواهند بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار