اگر زیرساخت های حمل و نقل در استان فراهم و مشکل کم آبی حل گردد در پی آن زیادی از اقدام ها را در مسیر توسعه استان میتوان انجام داد.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 27 January 2018

تابناک فارس به نقل از راهنمای سفر من:اسماعیل تبادار استاندار فارس گفت: اگر زیرساخت های حمل و نقل در استان فراهم و مشکل کم آبی حل گردد در پی آن زیادی از اقدام ها را در مسیر توسعه استان میتوان انجام داد.
استاندار فارس یادآور گردید: قسمتی از بحران آب در این استان بر اثر خشکسالی هست و کوشش می نماییم فرایندهایی درنظر دریافت کنیم که از شدت این بحران کم گردد و البته در این مسیر، نیازمند تخصیص مراجع و ارزش هستیم.
تبادار اضافه کرد: اگر دولت به ما کمک کند تا این بحران را در استان کمتر کنیم و از سویی زیرساخت های مورد احتیاج در حمل و نقل جاده ای و ریلی را فراهم کنیم اطمینان دارم زیادی از کارها را توان داریم با جذب سرمایه گذاری و فراهم نمودن اشتغال و تقویت گردشگری انجام دهیم. .
بنابر اعلام مقامهای ارشد استان فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری با هدف شرکت در آیین بهره برداری از کارخانه های فولاد غدیر و رینگ سازی در شهرستان نی ریز به استان فارس عزیمت می کند.
این عزیمت به دعوت استاندار فارس صورت می پذیرد و جهانگیری در بدو ورود به استان در جلسه مجمع ملی جوانان کشور در شیراز حضور می یابد. شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس نیز در برنامه های این عزیمت حدس شده هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار