آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار وزیر نیرو تاکید کرد
یکی از مراجع تقلید بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع‌رسانی در خصوص الگوی صحیح مصرف تاکید کرد.
کد خبر: ۵۵۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 25 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار وزیر نیرو، با اشاره به خدمات وزارت نیرو در بخش‌های مختلف اظهار کرد: اینکه گزارشات کار را به علما و مراجع تقلید بدهید و ارتباط وسیع با مردم داشته باشید ما هم می‌توانیم به مردم منتقل کنیم و رضایتمندی مردم افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر خدمت به مردم نباید سست شد گفت: ملت باید در مصرف آب و برق دقت زیادی داشته باشند و ملت اگر همراه شما باشند بخش عمده مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم خاطرنشان کرد: خداوند تاکید دارند که از اسراف باید پرهیز کرد و تفاوتی نمی‌کند که این کار در مصرف برق، آب یا حتی محیط زیست باشد.

وی بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع‌رسانی در خصوص الگوی صحیح مصرف تاکید کرد و گفت: اگر آب و برق با کاهش روبه رو شود خود مردم آسیب‌ خواهند دید و باید آگاهی لازم را به مردم بدهید تا مشکل کمتری در تامین منابع آب و برق کشور داشته باشیم.

آیت‌الله علوی گرگانی استفاده از ظرفیت بزرگان و شخصیت‌های معنوی برای اطلاع‌رسانی به مردم را ضروری عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تلاش و کوشش کم و کاستی‌های جامعه را برطرف کرده و خدمت بیشتری به مردم داشته باشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار