کد خبر: ۵۵۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸ 25 January 2018

تابناک / استاندار گیلان گفت: مناصب اداری مدیران گیلان امانتی است که در اختیار آنان گذاشته شده و اگر به‌خوبی از آن‌ها محافظت نکنند در امانت خیانت کرده‌اند.

 مصطفی سالاری ظهر امروز در سومین اجلاس نماز استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ترویج فرهنگ و فلسفه نماز در فضای‌ مجازی انجام شود.

استاندار گیلان اقامه نماز را راهکاری برای ایجاد ارتباط معنوی با خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا به محتوای درونی نماز توجه بیشتری شود و در مقابل اقامه نماز و درک مفاهیم آن دچار بی‌توجهی نشویم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان عدم توجه به واجبات دیگر را امری غیرعقلانی دانست و ابراز داشت: این امری غلط است که ما به اهداف نماز توجه نکنیم و همراه با اقامه نماز، دروغ نیز بگوییم.

سالاری با تاکید بر اینکه مدیران در مقابل خدا و مردم مسئول هستند تصریح کرد: منصب های اداری مدیران استان گیلان امانتی است که در اختیار آنان گذاشته شده و اگر به خوبی از آن‌ها محافظت نکنند در امانت خیانت کردند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از مقدمات نماز غصبی نبودن محل اقامه آن است و مسئولان باید بدانند اگر در محل کارشان به درستی کار نکنند، نمازی که در آن جا میخوانند دچار خدشه می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فلسفه درونی نماز اظهار داشت: عدم توجه به مفاهیم و اهداف اقامه نماز امری نگران کننده برای جامعه است زیرا مردم از ما توقع دارند تا امور دینی را رعایت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ابراز داشت: در چنین همایش هایی باید چگونگی ترویج فرهنگ نماز بررسی شود و رعایت شئونات اداری نیز بهترین راه برای تبلیغ نماز توسط مسئولان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار