مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر وضعیت معیشتی پرستاران مناسب نبوده و انتظار می‌رود دولت در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و نسبت به ارتقای وضعیت معیشت پرستاران اقدام کند.
کد خبر: ۵۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 24 January 2018
 
پرستاران بیمارستان بعثت همدان

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در اردبیل اظهار داشت: نباید به پرستاری به عنوان شغل نگاه کنیم چرا که پرستاری شغل نبوده بلکه ارثیه‌ای از حضرت زینب(س) به فعالان در این بخش است که با الگوگیری از آن حضرت در راه خدمت به خلق تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر محبت پرستاران به بیماران افزود: بیماران در بستر بیماری بیش از دارو به محبت نیاز دارند که امید دادن و محبت کردن پرستاران به بیماران براساس سفارش پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) باید مورد توجه قرار گیرد تا با این امر در کنار جلب رضایت بیماران به الگویی شایسته در جامعه تبدیل شوند.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به سختی کار پرستاری بیان کرد: شغل پرستاری روحیه خاصی را با توجه به شرایط آن می‌طلبد که هر کسی نمی‌تواند در این لباس خدمت‌رسانی شایسته و مناسبی داشته باشد که باید قدردان تلاش‌ها و زحمات دلسوزانه و صادقانه پرستاران باشیم.

سیدسیاح با اشاره به مسائل و مشکلات معیشتی پرستاران تصریح کرد:‌ در حال حاضر وضعیت معیشتی این قشر مطلوب و مناسب نبوده و این امر کاملا مشهود است که انتظار می‌رود دولت در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و نسبت به ارتقای وضعیت معیشت پرستاران اقدام کند.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر ساماندهی سیستم نظام سلامت پرستاران در کشور گفت: این امر زمینه‌ساز کاهش مشکلات معیشتی قشر پرستاران می‌شود که انتظار می‌رود در راستای قدردانی از تلاش‌ها و زحمات پرستاران دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار