رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون تردد در محورهای مواصلاتی سمنان به صورت عادی و روان برقرار است، گفت: زنجیر چرخ در گردنه‌های برف‌گیر استان ضروری است.
کد خبر: ۵۵۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 21 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه هم‌اکنون در محورهای توسکستان و شاهرود- آزادشهر با مه گرفتگی و کاهش دید افقی مواجه هستیم، ابراز داشت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و برف‌گیر رادارند، باید قبل از سفر چراغ‌های مه شکن، برف پاک‌کن و سیستم گرمایش خودرو را مورد بازرسی قرار دهند و همچنین داشتن زنجیر چرخ در این محورها ضروری است.

حسن خسروجردی - کراپ‌شده

وی بابیان اینکه محور اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان مسدود است، افزود: توصیه می‌شود رانندگان مسیرهایی که پلیس و هلال احمر در آن مستقر هستند را برای تردد انتخاب کنند.  

واژگونی مینی بوس در شاهرود ۵مصدوم داشت

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس عصر روز شنبه در  کیلومتر ۳۴محور شاهرود - آزادشهر خبر داد و ابراز داشت: در این حادثه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه مصدوم شدن پنج نفر را رقم زد که این مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند و تلفات جانی نداشت.

خسروجردی با بیان اینکه در سایر محورها نظیر آهوان، فولادمحله و شهمیرزاد شن‌پاشی برای جلوگیری از یخ‌زدگی و لغزندگی جاده انجام‌شده است، اضافه کرد: محورهای استان به علت کویری بودن باعث خواب‌آلودگی راننده می‌شود لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری از ادامه مسیر خودداری و پس از استراحت طی مسیر کنند. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار