کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» برای نخستین‌بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و روانه بازار کتاب کشور شد.
کد خبر: ۵۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 30 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، حوزه علمی مدیریت از روش‌های گوناگون تحقیق در تحلیل‌های خود استفاده می‌کند که نتیجه آن اداره مطلوب جوامع بشری است و بنابراین شناخت جوامع از نحوه اداره امور نیازمند به‌کارگیری روش‌های تحقیق در پژوهش‌های حوزه مدیریت می‌باشد.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین‌بار نسبت به چاپ و انتشار کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» نوشته «مایکل مایرز» و ترجمه علی‌اکبر عنابستانی، امیدعلی خوارزمی و امیرعلی خوارزمی اقدام کرده است.

محتوای این کتاب که نتیجه 20 سال تدریس روش تحقیق کیفی به دانشجوی تحصیلات تکمیلی رشته سیستم اطلاعاتی در دانشگاه «اوکلند» نیوزلند است، به دیدگاه‌های فلسفی، اخلاقی، روش‌های تحقیق کیفی، روش‌های جمع‌آوری داده‌ها، تحلیل داده‌های کیفی، نگارش و چاپ تحقیق می‌پردازد.

کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» در هفت بخش از جمله مفاهیم اساسی تحقیق، روش‌های تحقیق کیفی، روش‌های جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل داده‌های کیفی، تألیف و چاپ تحقیق و نتیجه‌گیری و همچنین در 19 فصل تدوین شده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب «تحقیق کیفی در مدیریت و بازرگانی» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار