به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : 10 کیلومتر محور ارتباطی سمنان – فیروزکوه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۵۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 16 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، عبدالمجید نژاد صفوی افزود : تاکنون هشت کیلومتر از این مسیر آسفالت و تجهیزات ایمنی و گاردریل و تابلوی های مربوط نصب شده است.

وی با بیان این که عملیات آسفالت 2 کیلومتر باقیمانده به محض بهبود شرایط جوی آغاز می‌شود، اظهارداشت: تلاش داریم این 10 کیلومتر در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

نژاد صفوی خاطرنشان کرد : اجرای این طرح در کاهش ترافیک و تصادفات و هزینه سفر همچنین رونق اقتصاد استان اثرگذار است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان بیان کرد : باند موجود به صورت رفت و برگشت و طرحی که در حال اجراست به صورت بزرگراه تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته برای آغاز عملیات 27 کیلومتر باقیمانده از این محور که در حوزه استحفاظی استان سمنان است، تصریح کرد : با پیگیری ‌های صورت گرفته و بهره‌مندی از ظرفیت ماده 56 قانون راه، تلاش می‌شود در ایام الله دهه فجر 96، کلنگ اجرای عملیات 27 کیلومتر باقیمانده این طرح نیز بر زمین بخورد.

وی به انعقاد قرارداد این طرح با پیمانکار اشاره کرد و یادآور شد: تمام مراحل اجرای 27 کیلومتر باقیمانده طی شده و در انتظار ابلاغ امضای از سازمان برنامه‌ریزی کشور هستیم.

نژاد صفوی بیان داشت : اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح با آورده پیمانکار، 800 میلیون تومان برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار