کد خبر: ۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷ 17 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم،رضا نقی‌زاده مدیرکل کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گوی به بخشی از فعالیت‌های اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در 5 ماه اخیر اشاره و اظهار داشت: در شهریور ماه امسال با ثبات تورم با کاهش 5 درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری استان روبه‌رو شدیم و هم اکنون 5 هزار و 500 نفر در استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند.

وی افزود: امید است با تصویب لایحه خروج از رکود در مجلس به شدت با کاهش بیمه بیکاری مواجه شده و  نیز به  نیروی انسانی در بنگاه‌های اقتصادی نیاز باشد.

مدیرکل تعاون، کار‌ و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تا چند سال آینده اشتغال در ارگان‌های دولتی مفهومی نخواهد داشت امروز دولت به دنبال چابک‌سازی و بیشتر به سمت‌و سوی نظارتی است و در این مسیر نیازمند افزایش تشکل‌های مردم نهاد هستیم.

نقی‌زاده با بیان اینکه در 5 ماه اخیر سال نزدیک 35 تشکل بسیار فعال در استان تشکیل شده اظهار داشت: تا پایان سال نیز 50 تشکل‌ مردم نهاد دیگر تشکیل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار‌ و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی افزود: تا چند سال آتی اشتغال دولتی در کشور وجود نخواهد داشت و با این تصور باید فرزندان خود را رشد و تعالی دهیم که در حین تحصیل افرادی کارآفرین و مولد باشند و خود را برای کار در بنگاه‌های اقتصادی آماده کنند.

وی گفت: سمت و سو در دنیا در جهت کسب ‌و کار کوچک است و اشتغال‌های دولتی رو به کاهش است و همه متولیان ایجاد کسب و کار و اشتغال در جامعه باید جوانان را به این سمت سوق دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار