وزیر اطلاعات در مراسم ترحیم سه شهید سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به این جنایت خواهند داد.
کد خبر: ۵۴۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 07 January 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین علوی در دشمن منتظر پاسخ کوبنده سربازان گمنام امام زمان (عج) باشد !مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات با تبریک و تسلیت شهادتِ شهدای امنیت به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم سه شهید والامقام، تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.
وزیر اطلاعات در مراسم ترحیم سه شهید از سربازان گمنام امام زمان عج با اشاره به این که شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.
وی افزود: سربازان گمنان امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می دانند.
حجت الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته اند و راه پر افتخار امام حسین (ع) را ادامه می دهند.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی دهند.
وی اضافه کرد: گروهک های تروریستی مطمئن باشند که اراده فرزندان این مرز و بوم را نمی توانند متزلزل کنند.
وزیر اطلاعات با بیان این که زندگی عزتمندانه و مرگ شرافتمندانه دو راه تاکید شده در دین مبین اسلام است گفت: شهادت ها اراده ها را پولادین گام ها را استوار و مقاومت ها را پایدار می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با بیان این که عظمت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در قالب کلام نمی گنجد، گفت : شهادت یک افتخار بزرگ الهی است و معصومین (ع) و عارفان و عالمان دینی همواره زندگی خود را در آرزوی شهادت سپری کردند.

 

 

منبع : هم اندیشی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار