سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که تلگرام برای رفع فیلتر در ایران باید متعهد شود که به اطلاع‌رسانی تروریسم‌گونه پایان می دهد.
کد خبر: ۵۴۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 04 January 2018

به گزارش تابناک : بهروز نعمتی اظهار کرد: در چند روز اخیر با فیلتر شدن تلگرام مشکلاتی در فضای کسب و کار و اطلاع‌رسانی به وجود آمده و دولت تلاش می کند که سیستم جایگزینی برای آن بیابد. اما در حالی که قرار باشد این نرم‌افزار پیام‌رسان با همین شرایط فعالیتش را ادامه دهد مشکل‌ساز می شود.

بر اساس این خبر، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: مردم از آن چه در روزهای اخیر در تلگرام اتفاق افتاد گله‌مند هستند و ما شاهد آتش زدن اموال عمومی و اغتشاش و آسیب زدن به اموال عمومی بودیم و در بسیاری از موارد این اقدامات نتیجه حمایت تلگرام از تروریسم بود.

نعمتی تاکید کرد: مجلس موافق فیلترینگ تلگرام نیست و تلگرام به عنوان ابزاری که خدمات‌رسانی می‌کند باید برخی مسائل جانبی را مورد توجه قرار دهد بویژه اینکه تلگرام نباید از تروریسم حمایت کند و در حالی که این حمایت ادامه داشته باشد نرم‌افزارهای پیام‌رسان دیگر جایگزین تلگرام می شود.

این مقام مسئول گفت: دولت و وزارت ارتباطات باید به این سمت بروند که تلگرام برای تداوم فعالیت در ایران باید متعهد شود امنیت کشور را در نظر دارد و جلوی حمایت از تروریسم را بگیرد و الا مجلس با قوت وارد عمل می شود و با تداوم فعالیت تلگرام موافقت نمی کند. تلگرام برای ادامه فعالیت در ایران باید طوری رفتار کند که منافع کشورش تامین شود و به اطلاع‌رسانی تروریسم‌گونه پایان دهد.

 

 

 

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار