با هدف رونق کسب و کار
رئیس کمیسیون حمل ونقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با هدف رونق کسب و کار مسیر دسترسی آسان به بازارچه میلاد در شهرک کوثر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 02 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با بررسی ایجاد دسترسی آسان مردم به بازارچه میلاد با هدف خرید کردن و رونق کسب و کار در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: مالکان و کاسبان بازارچه میلاد در فلکه دوم شهرک کوثر پشت دادگاه انقلاب به دلیل عدم دسترسی آسان به بازارچه و مسدود بودن تمام مسیرهای مستقیم و متعارف به این مکان که منجر به کاهش کسب درآمد اقتصادی مغازه‌داران شده، تقاضای رفع این مشکل را دارند.

وی اضافه کرد: کاسبان بازارچه میلاد به منظور سهولت و رونق کسب و کار و جلوگیری از بیکاری و معضلات اقتصادی آن‌ها، تقاضای بازگشایی راه‌های اصلی به این بازارچه را خواستار هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: درخواست مغازه‌داران بازارچه در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و با بازگشایی مسیر دسترسی به بازارچه موافقت شد.

چگینی با بیان اینکه از کوچه امین به سمت بلوار رزمندگان می‌توان یک مسیر دسترسی ایجاد کرد تا مشکل فروشندگان بازارچه میلاد برطرف شود، مطرح کرد: مسؤولان مربوطه باید بازدیدی از این بازارچه داشته باشند و در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسؤول مطرح کرد: خدمات‌دهی شهری و رفع مشکلات شهروندان قزوینی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا با تدابیر درست اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهروندان قزوینی هر مشکلی داشته باشند می‌توانند به مجموعه مدیریت شهری انتقال دهند تا ضمن بررسی، مشکلات آن‌ها برطرف شود.

چگینی اضافه کرد: ایجاد تسهیل و رفع مشکلات موجود در تردد شهروندان قزوینی در دستور کار بوده و تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار