در دیدارحسینی با وزیرورزش صورت گرفت؛
به گزارش تابناک سمنان، رئیس ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، از اختصاص دو میلیارد تومان برای سالن ورزشی چند منظوره جدید التاسیس شاهرود خبرداد .
کد خبر: ۵۴۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 01 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، مجید محمدی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان شاهرودی با وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد:  خوشبختانه در این دیدار به دستور وزیر یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی و یک میلیارد تومان دیگر به‌صورت استانی در مجموع دو میلیارد تومان برای ساخت سالن ورزشی استاندارد چند منظوره شاهرود اختصاص یافت.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان شاهرود بابیان اینکه در سال جاری ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و۴۰۰ میلیون نیز اعتبار استانی برای سالن سه‌هزارنفری شاهرود پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: برای ساخت سالن سه‌هزارنفری سال ۸۸ یک میلیارد تومان به‌صورت استانی هزینه شد که به دلیل منظور نشدن اعتبارات ملی واگذاری زمین دو هکتاری در این پروژه صورت نگرفت لذا پیگیر زمین مناسب در مجاورت سالن برای پارکینگ نیز هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه به دستور وزیر فاز نخست استادیوم ۱۵ هزار نفری به ظرفیت پنج هزار نفر در پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اعتبار این استادیوم در ردیفی قرار دارد که اگر پیمانکار بتواند منابع را به‌درستی جذب کند امکان افزایش این اعتبار تا شش میلیارد تومان نیز وجود دارد اما در حالت کنونی با پیش‌بینی سه میلیارد تومان اعتبار می‌توان فاز اول آن شامل زمین چمن، پیست دو و میدانی، تأسیسات نور و رختکن و سالن مدیریت را به اتمام رساند.

محمدی تصریح کرد: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان ساخت زمین چمن مصنوعی بزرگ به ابعاد ۷۰ در۱۰۰ متر حدود هفت هزار مترمربع از طریق مشارکت وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش برای میامی پیش‌بینی شد و همچنین در دهستان فرومد نیز احداث زمین ورزشی به‌صورت مشارکتی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال ۹۷ طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: در دیدار با وزیر ورزش دوتخته تشک کشتی و دوتخته تشک تاتامی در اختیار دو شهرستان شاهرود و میامی قرار گرفت و همچنین مبلغ ۴۰ میلیون تومان نیز برای کمک مالی به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از شهر بیارجمند نیز اشاره و بابیان اینکه پروژه استخر این شهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان برای احداث استخر در بخش بیارجمند پیش بینی شد که بودجه آن تخصیص کامل دارد بنابراین اگر پیمانکار سرعت عمل بیشتری را نشان دهد می‌توانیم سال آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن باشیم.

محمدی با بیان اینکه برای سالن یک هزار نفری بیارجمند نیز ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: ۵۰ درصد ساخت این سالن از طریق مشارکت شورا، شهرداری و خیران تأمین می‌شود و همچنین برای ساخت زمین چمن مصنوعی نیز اعتبار ملی به ارزش ۳۰۰میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان شاهرود افزود: از ردیف بودجه‌های استانی زمین چمن مصنوعی برای روستای خانخودی بااعتبار ۲۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شد که تاکنون ۲۱۳ میلیون تومان آن تخصیص پیداکرده و امیدواریم به‌محض آنکه خزانه اجازه دهد عملیات مناقصه را برگزار و زمین‌ساخته شود؛ از سوی دیگر سالن مدیریت بحران شهرداری بیارجمند برای انجام کاربری ورزشی کف‌پوش مناسب ندارد که در بازدید اخیر مدیرکل ورزش و جوانان ۲۰ میلیون تومان برای این امر مساعدت شد.

وی با بیان اینکه سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی شاهرود است، ابراز داشت: بخشی از این اعتبارات از محل ۲۷ صدم درصد اعتبارات عمرانی کشور و بخش دیگر آن از منابع استانی تأمین‌شده که از ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار مصوب برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی تاکنون۹۰ میلیون تومان تخصیص پیداکرده است و امیدواریم بتوانیم با این میزان بخشی از عمران و آبادانی سالن‌های ورزشی را به‌روز کنیم.

برچسب ها: وزیر ورزش ، ورزشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار