معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برگزاری دوره های ویژه آموزشی صنعت میهمان پذیری و گردشگری در استان رونق می گیرد.
کد خبر: ۵۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 29 June 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، قادر تقی زاده روز دوشنبه افزود: این دوره های آموزشی ویژه شاغلان گردشگری همزمان با دوره های آموزشی کوتاه مدت مدیریت تشریفات و مراسم در هتل و آشنایی با شیوه های بهره برداری از آب های درمانی و چشمه های آبگرم آغاز شده است.

او هدف از برگزاری این دوره ها را آشنا سازی شاغلان صنعت گردشگری با مبانی گردشگری و حوزه تخصصی آن دانست و اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی با مباحثی چون مدیریت تشریفات و مراسم در هتل ، استراتژی شیوه های نوین بازاریابی و برندسازی در صنعت گردشگری ، طراحی و قیمت گذاری پکیج های گردشگری ، مدیریت ارتباط با مشتری و شیوه های بهره برداری از آب های درمانی و چشمه های آب گرم آشنا خواهند شد.

وی افزود: چنین دوره هایی برای رانندگان وسایط نقلیه گردشگری ، راهنمایان طبیعت گردی ، مدیران پذیرایی و میزبانی غذا و نوشابه ، مدیران و کارکنان خانه مسافر ، راهنمایان موزه ، کارکنان واحدهای پذیرایی و واحدهای اقامتی ، امداد و نجات ، راهنمایان مسافران مراکز اقامتی ، مدیران منابع انسانی در هتل و بازآموزی مدیران فنی و دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می شود.

تقی زاده گفت: شرکت در این دوره ها الزامی بوده و در پایان آن گواهینامه آموزشی معتبر مورد تایید سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایران به دوره دیدگان اعطا خواهد شد.

استان اردبیل با آب و هوای دلپذیر ، آثار باستانی و تاریخی فراوان و ده ها دهنه آبگرم معدنی یکی از 10 استان گردشگر پذیر کشور است.

مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی ، اثر طبیعی ، ملی سبلان با 77 چشمه آب گرم ، منطقه جنگلی فندقلوی نمین و پیست اسکی آلوارس از جمله قابلیت های گردشگری استان اردبیل است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار