رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: هوشیاری و موقع‌ سنجی مردم باعث شد که اختلافات و فتنه، صدمه‌ای به انقلاب نزند.
کد خبر: ۵۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 28 December 2017

به گزارش تابناک : هاشمی افزود : تظاهرات 9 دی با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست آیت‌الله جنتی و در واکنش به اعتراضات ناشی از انتخابات 88 انجام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در تاسوعا و عاشورای 88 به مقام امام حسین (ع) توهین‌ هایی شده بود، وقتی  تظاهرات 9 دی شکل گرفت "نه" به ادامه اختلافات بود و دوستداران انقلاب به میدان آمدند.

هاشمی اظهار داشت: رهبر انقلاب نیز تعریفی از موضوع فتنه داشتند که خیلی مهم است و  فرمودند عده‌ای می‌آیند با لباس دوست کارهایی انجام می‌دهند ولی در باطن دشمن هستند و بعضی‌ها هم دشمن هستند و با لباس دوست اقداماتی انجام می‌دهند بنابراین ما باید کاملاً‌ مراقب باشیم و با بصیرتی که داریم بتوانیم آن غباری را که روی این موضوعات می‌افتد کنار بزنیم و دشمن را از دوست جدا کنیم.

وی اظهار داشت: بعضی از کشورهای فتنه‌گر نیز روی این موضوع سوار شدند و عملاً اختلافات را به سمتی بردند که انقلاب زیر سؤال برود و مشکلاتی پیش بیاید.

هاشمی گفت: می‌توانیم درباره فتنه‌ای که ایجاد شده بود با بصیرت کامل نظر بدهیم و هوشیاری مردم باعث شد این اختلافات صدمه‌ای به انقلاب نزند.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار