سرپرست پارک ملی توران شاهرود;
سرپرست پارک ملی توران شاهرود از دستگیری سه شکارچی در زیستکره توران بیارجمند خبر داد و گفت : از این افراد یک لاشه آهو کشف شد.
کد خبر: ۵۴۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 27 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمد رادمان سرپرست پارک ملی توران شاهرود با تائید دستگیری سه شکارچی در پاک ملی توران شاهرود گفت : از این افراد یک لاشه آهو و ادوات شکار کشف و متعاقب آن این افراد تحویل مقامات قضایی شدند که براساس نرخ بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیر مجاز هر راس آهو معادل یکصد میلیون ریال تعیین شده است.


وی افزود: این متخلفان صبح سه شنبه با گزارش واصله از سوی یکی از محیط بان پارک ملی توران مبنی بر رصد رد موتور سیلکت در زیستکره توران و همچنین دو ساعت عملیات رد زنی و جستجو دستگیر شدند.


سرپرست پارک ملی توران شاهرود گفت: این سه شکارچیان شب گذشته آهوی نری را در منطقه توران شکار و لاشه آن را در کیسه ای مخفی کرده بودند که پس از بازگشت قصد حمل آن را داشتند که در نهایت این اطلاعات به دستگیری یک نفر منجر شد.


رادمان افزود: این فرد متخلف دو همدست دیگر خود را نیز معرفی کرد تا در نهایت با عملیات مشترک نیروی انتظامی و ضابطان محیط زیست این افراد دستگیر و به چنگ قانون گرفتار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار