پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت ویژه بانوان تا دهه فجر امسال در مجموعه ورزشی تختی داراب راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 26 December 2017

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران: محمدمهدی تمدن رئیس اداره ورزش و جوانان داراب با اشاره به راه‌اندازی پیست اختصاصی دوچرخه‌سواری بانوان در داراب و وضعیت اجرای کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو گفت: بیش از ۵۰ هفته از اجرای برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو در داراب می‌گذرد و این برنامه در حال حاضر مورد استقبال تعداد زیادی از شهروندان قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه این کمپین همراه با شهر‌های دیگر کشورمان در داراب فعال شد، افزود: این کمپین با ۵ دوچرخه‌سوار آغاز به کار کرد ودرو تا کنون ۱۰۰ دوچرخه‌سوار در سطح شهر داراب در برنامه سه‌شنبه‌های بدون خودرو شرکت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان داراب با بیان اینکه محدودیت بانوان برای دوچرخه‌سواری در اماکن عمومی تصریح کرد: باوجود استقبال فراوان بانوان با مشکل فضای اختصاصی برای دوچرخه‌سواری مواجه هستند که به همین منظور با آسفالت مجموعه شماره یک ورزشگاه تختی تا دهه فجر پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان به بهره‌برداری می‌رسد.

تمدن درباره برنامه پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در داراب بیان کرد: پیاده‌روی خانوادگی به‌منظور ترویج ورزش همگانی و تشویق و ترغیب خانواده‌ها به پیاده‌روی، ۲۹ دی‌ماه امسال از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح از میدان باغ ملی تا دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان دارابی می‌توانند با مراجعه به سامانه Www.varzeshedarab.ir در پیاده‌روی خانوادگی داراب و قرعه‌کشی جوایز ویژه شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار