در قالب طرح زیارت نیابتی
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در قالب طرح زیارت نیابتی 40 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۵۴۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 December 2017
امیر محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اظهار داشت: اعزام مددجویان زیر پوشش این نهاد به عتبات عالیات در قالب طرح‌های مختلف از جمله برنامه‌ها است.

وی به طرح زیارت نیابتی با عنوان(قدم قدم با شهدا تا کربلا) اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح به منظور اعزام به کربلای معلی برای نخستین بار در کشور آغاز شده و همچنان براساس سهمیه اعلامی از تهران ادامه دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: در قالب طرح یاد شده، تاکنون 40 نفر از مددجویان خانم این نهاد به سفر معنوی کربلای معلی و نجف اشرف اعزام شدند.

محبی اضافه کرد: زائران در  سفر معنوی یاد شده به نیابت 40 شهید خانم که 16 نفر آن‌ها متعلق به استان قزوین هستند، زیارت می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز امنیت کشور مرهون ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، مطرح کرد: زائران به منظور پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها به نیابت از شهیدان در این سفر معنوی حضور می‌یابند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با بیان اینکه اعزام به عتبات عالیات به مدت پنج روز برگزار می‌شود، تشریح کرد: در طول این سفر، کمیته امداد برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران برگزار می‌کند.

محبی خاطرنشان کرد: برگزاری سفره حضرت زهرا(س) برای خشنودی امام زمان(عج) به نیابت از شهدای خانم در نجف اشرف همراه با قرائت قرآن کریم، دعا و مدیحه‌سرایی از جمله برنامه‌های فرهنگی این سفر معنوی است.

وی با اشاره به آثار و برکات اعزام مددجویان کمیته امداد به عتبات عالیات گفت: این سفر معنوی با هدف ارتقای روحیه معنوی و نشاط و شادابی جامعه هدف کمیته امداد برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار