استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان این که شاخص بیکاری استان سمنان ۷.۱ است گفت : در شاخص بیکاری کشور سمنان دارای کمترین نرخ بیکار است.
کد خبر: ۵۴۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 23 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور وزیر اطلاعات با بیان اینکه در شاخص بیکاری کشور ،سمنان دارای کمترین نرخ بیکار است گفت : با شروع مجد سایت بهین یاب، واحدهای تولیدی توانستند مجدد به چرخه اقتصادی باز گردند و در نتیجه زمینه اشتغال به خوبی فراهم شد و باید گفت و شاخص بیکاری استان سمنان ۷.۱ است.


وی بیان اینکه این استان در بحث سلامت دارای بهترین عملکرد است، ابراز داشت: سمنان موفق شد تا در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی استانداری های کشور در سال گذشته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.


وی افزود: در بسیاری از ابعاد سمنان دارای رتبه برتر است که دلیل آن به هماهنگی، انسجام و روحیه همکاری بین مدیران و از همه مهمتر امنیت و آرامش منتهی می شود لذا حفظ این تعامل و هماهنگی باید در دستور کار همه نهادها و سازمان ها قرار گیرد.


استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ و مجهول خدا هستند، ابراز داشت: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که به همت نیروهای رزمنده و انجام کار جهادی از این دو نعمت به خوبی برخوردار است و همچنین نیز از این نظر آرامش خاصی در استان وجود دارد.


وی افزود: تفاهم نامه های بسیاری در نشست فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران به امضا رسید که بیش از نیمی از این تفاهم نامه ها مربوط به استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار