مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از برگزاری مانور « نه به اعتیاد» توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 28 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم شعبانزاده صبح امروز در حاشیه برنامه‌های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در بوشهر اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر و ضرورت اجرای برنامه‌های مرتبط و آموزش‌های لازم به اقشار مختلف جامعه در هفته مبارزه با مواد مخدر با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برنامه‌های مختلفی توسط هلال‌احمر بوشهر اجرا شد.

وی بیان کرد: به‌منظور آگاهی و ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در بین عموم اقشار جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان، نسبت به اجرای برنامه‌ها با مشارکت کانون‌های جوانان، دانشجویی، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال اقدام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر بوشهر تصریح کرد: این حرکت انسانی و اجتماعی با عنوان «نه به اعتیاد» بستری مناسب در راستای حساس‌سازی جوانان در برابر مداخلات و خطرات اجتماعی در محیط‌های عمومی است که علاوه بر فرهنگ‌سازی در جامعه در راستای پیشگیری از اعتیاد بستری مناسب برای آشنایی و مشارکت جوانان با هلال‌احمر است.

شعبانزاده گفت: برنامه‌های مانور نه به اعتیاد با شعارهای «احتیاط کنیم اعتیاد نزدیک است» و «به تندرستی بیندیشیم نه به اعتیاد» برگزار شد ضمن اینکه برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، برپایی چادر اطلاع‌رسانی، توزیع بروشور، تراکت در راستای پیشگیری از اعتیاد، توزیع لوح فشرده نه به اعتیاد از دیگر اقدامات هلال‌احمر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر بوشهر تصریح کرد: نشست اعضا با محوریت جامعه سالم عاری از اعتیاد، برپایی ایستگاه نقاشی با حضور اعضاء غنچه‌های هلال و دانش‌آموزی، همکاری و تعامل با دستگاه‌های مرتبط با پیشگیری از اعتیاد در استان، حضور اعضاء و کارکنان در مراسم امحاء مواد مخدر در حاشیه دریا، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در کانون اصلاح و تربیت و توزیع بسته‌های آموزشی توسط اعضا جوان هلال‌احمر در استان بوشهر از دیگر برنامه‌ها در هفته مبارزه با مواد مخدر بود.
منبع: فارس
برچسب ها: اعتیاد ، هلال احمر ، مانور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار