فرماندار نیر با انتقاد از بلاتکلیفی اردوگاه فرهنگی ، ورزشی فرزندان امام خمینی (ره) نیر گفت: این اردوگاه به دلیل عدم توجه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بلاتکلیف مانده و نیاز به تعمیرات اساسی دارد.
کد خبر: ۵۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 28 June 2015
اکبر صمدی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نیر افزود: تعلل چند ساله در بازسازی این مجموعه بزرگ قابل قبول نیست و مسوولان استان با توجه به کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی همچنین بر لزوم تعمیر و تجهیز مدارس و تخصیص اعتبارات ویژه این بخش و رفع

مشکلات آموزشی و پرورشی این شهرستان تاکید کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به آماده سازی مدارس این شهرستان برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات تابستان اشاره کرد و خواستار تکریم ویژه از میهمانان و مسافران تابستانی شد.

به گزارش ایرنا ، مدیر آموزش و پرورش نیر هم در این جلسه از غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در 11 پایگاه تربیتی در بیش از 20 رشته درسی ، ورزشی ، هنری ، اردویی و فرهنگی ، آماده سازی هشت مدرسه و مرکز در قالب 60 کلاس برای اسکان مسافران فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

عین الله یوسفی سادات گزارشی از مدارس زیر حد نصاب به دلیل کاهش آمار جمعیت دانش آموزی و رشد منفی جمعیت دانش آموزی در شهرستان ارائه کرد و بدهی های مدارس شبانه روزی منطقه را از مشکلات پیش روی این مدیریت ذکر کرد.

اردوگاه فرزندان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان نیر در 20 کیلومتری بزرگراه اردبیل ، نیر با مساحت کلی 7/1 هکتار با فضای سبز 9500 متر مربع دارای هفت باب کمپ و امکانات رفاهی ، نمازخانه ، سروس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه بوده و دارای زمین فوتبال ، والیبال و دروازه قرآن است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم نیمه تمام مانده است.

تعمیرات جزیی پشت بام ساختمان ها و سرویس بهداشتی و نمازخانه اردوگاه ، تکمیل سیستم روشنایی محوطه اردوگاه و داخل کمپ ها ، تکمیل جدول کشی اطراف و مقابل کمپ ها ، انشعاب گاز و سیستم گرمایشی و تکمیل جایگاه و میدان ورزش صبحگاهی دانش آموزی از جمله مشکلات این اردوگاه است.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار