در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل
علیرضا جهانبخش ملی‌پوش قزوینی تیم آلکمار هلند در ادامه رقابت‌های لیگ باشگاهی هلند موفق به گلزنی شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته هفدهم و پایانی نیم فصل رقابت‌های لیگ باشگاهی هلند برای علیرضا جهانبخش ملی‌پوش قزوینی تیم فوتبال کشور خوش‌یمن بود، چراکه این فوتبالیست در ادامه روند خوب خود در دیدار مقابل پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ باشگاه‌های هلند هم موفق به گلزنی شد.

جهانبخش که حالا یکی از بازیکنان خوب خارجی لیگ باشگاهی هلند محسوب می‌شود، در مدت حضور چند ساله خود در این لیگ توانسته با فضای فوتبالی لیگ این کشور ارتباط خوبی برقرار کند و نمایش خوب وی در رقابت‌هایی که برای تیم خود به میدان می‌رود، به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد.

این ملی‌پوش قزوینی تیم فوتبال کشور که فوتبال خود را از تیم نایمخن آغاز کرد، سال گذشته به تیم آلکمار پیوست و در مدت حضور دو ساله خود در این مسابقات توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

جهانبخش در طول حضور فوتبالی خود در لیگ باشگاه‌های هلند موفق شد جایزه گاو طلایی که جایزه بهترین بازیکن لیگ باشگاهی این کشور محسوب می‌شود را از آن خود کند.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هفته هفدهم و پایانی لیگ باشگاه‌های هلند در حالی به پایان رسید که پای علیرضا جهانبخش ملی‌پوش قزوینی تیم آلکمار باز هم به گلزنی باز شد.

محمود عبدالهی افزود: جهانبخش در دیدار مقابل تیم قدرتمند آژاکس عملکرد قابل قبولی داشت و در دقیقه 25 روی پنالتی که خود از مدافع تیم آژاکس گرفت، موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

وی مطرح کرد: تیم آلکمار در این دیدار گرچه از امتیاز میزبانی سود می‌برد، اما در نهایت با نتیجه دو به یک مقابل میهمان خود آژاکس تن به شکست داد.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین عنوان کرد: جهانبخش در این فصل از رقابت‌های لیگ باشگاهی هلند تا کنون موفق شده است هفت بار دروازه حریفان را باز کند که این آمار در کنار پاس گل‌هایی که وی برای هم تیمی‌های خود ساخته است، از قابلیت‌های بالای وی حکایت دارد.

گفتنی است، تیم آلکمار پس از تیم‌های قدرتمند آیندهوون و آژاکس که رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد، با به دست آوردن یازده پیروزی، دو تساوی و چهار شکست و کسب 35 امتیاز جایگاه سومی جدول رده‌بندی لیگ باشگاهی هلند را در اختیار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار